Vi drömde, vi vaknade, vi hade drömt om döden i natt

image16

image17
Idag mår jag bra

Jag har bestämt mig. Jag ska sluta helt med godis för ett bra tag nu. Jag var på bio, såg 21 i fredags och har inte känt mer illamående/ konstig sockerkick som jag gjorde efter käkat "snacks" och ett litet paket godis. Men det är inte bara det, under flera veckor har jag proppat i mig godis fast i små doser hela tiden. Sockerbegäret smyger sig på och jag har totalt gett efter, sedan kommer ett lugn och då kan jag andas ut. Är inte det är bevis på att vara sockerberoende så säg?
Det ända sötaktiga jag tänker tillåta mig från och med nu är frukt och russin. Hoppas det här funkar!

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0