Birthdays and holidays yum yum

Idag är det en månad och en dag kvar tills jag fyller år. Jag längtar!
Födelsedagar är helt underbara, en hel dag till att vara speciell , fylla år, få presenter och förhoppningsvis äventyr med.
Under ett tag där för några år sedan tyckte jag att födelsedagar inte var en vidare stor grej, brydde mig inte jättemycket och det kändes bara trist men nu sedan några år tillbaka har jag helt ändrat mig.
Är det ovanligt?
iofs så har ju mina födelsedagar blivit bättre, förra året fick jag träffa riktigt sällsamma djur.
Alpackor!
image24

image25

De bästa djuren.


Jenny

Kommentarer
Postat av: marie

wiiee nu vankas det snart en mycket viktigt födelsedag! sällsamma djur eller aliens i bur? man vet aldrig!

2008-04-15 @ 15:34:30
URL: http://mariebredberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0